Interested??What are u waiting for?

Sunday, July 3, 2011

Tak Beradab Punya Manusia

Wahh tajuk xbleh blah kan..bunyik2 membara je...ape tak nye memang nak membara lah pon..
Alkisahnya kami bertiga seperti biasa pegilah menjamu perut bila tiba waktu lunch.Tengah2 kami makan dgn anggunnya,tetiba terdengarlah bunyi mangkuk hayun tak beradab hembus hingus kuat2 kt belakang.
Sekali....................

SHRETTKKKK@#^*%$@%^*

Aku dh buat muka ketat dh.
Kali kedua lagi kuat. Damn, celaka sungguh.
Kali ketiga, keempat dan kelima dan seterusnya........ Aku mencarut kt situ jugak.
Mak aiii ini sudah lebeyyyyy....Hembus2 hingus kuat2 dlm cafe org tgh lunch tak ke madefakerrrr

Budak ni lagi sopan drpd kau tau tak.

Apa perasaan korang bila tengah sedap-sedap menjamu perut tetiba ade manusia tak beradab hembus hingus kuat masa korg makan??? Dah la hembus kuat, pastu bersambung2 plak tu. Tak ke rasa mcm nk baling taik lembu sedas dua sebab dh membantutkan selera aku. Muka tak bersalah plak tu. Ko tak nampak ke ada orang tgh makan kt belakang ni? Nasib baik aku jauh dari sinki, kalau dekat nak je aku layang pinggan sebijik kt hidung ko tu biar ko tak berhidung langsung.

Kalau desparate sangat pon cari la toilet ke hembus pelan2 skit je, ni tak berhabis hati hembus sampai nak tercabut hidung.Kat toilet ko nak hembus sampai tercabut hidung pon xde sape kisah. Ape ko ingat cafe tu atok ko punya ke sesuka hati nak hembus hingus kuat2 ha bangsat!
Nasib baik ko superior, kalau tak mati le kena pelempang beruang kutub.

No comments:

Post a Comment