Interested??What are u waiting for?

Sunday, September 30, 2012

Rindu.

Lama tak update blog. Update pon tulis B.M je ha mlm2 buta ni. Actually i was reading sarah's and fifi's blog, since i miss my friends so much already. Baru je balik umah seminggu ko, dh rindu2. LOLZ!
Aku malas nk hapdet bukan hape, internet sememangnya baru je dapat dlm rumah ni, tu pon guna berukben yang maha lembap. Gila kau nak online siang2 memang kirim salam. Malam2 buto ni lah yg mak gagah jugak hapdet ni. Terharu tak?LOL.

Lately, the stress is more focus toward job hunting. Mak oi byk beno songeh employee ni, sume nak experience. Dah tu kami yg fresh graduate ni nak campak mana? And to make it worst, masa nk dekat2 konvo, lecturer sume dok tanya job ko ape skrg? Tak ke mati nk menjawabnya? Takkan nk jawab tgh keje kt kedai baju cik semah kot, memang mintak penampar la kan. Macam la dorg nak ko jawab cmtuh kan. Dorg nk career but they have to understand, job hunting is not that easy.


Tunggu RA pon mcm xde berita so better xpayah harap sangat. Haruslah cari keje part time mana2 dulu, so bila dh ade saving sikit baru blh nk pindah Penang ke, cari a better job. Well, thats my plan setakat ni lah.
I guess I will seeking part time job dekat2 sini after my sis engagement. And talking about that, trust me, its kinda annoying. Dah la my sis xkeje, sume brg nk beli perabis duit parent aku. Baju hantaran pon nk suh mak aku beli. Ko tu jantan ada kete dok kt pekan pegi la cari sendirik. Mesti ke nk heret family aku tunggu lama2 semata2 nk beli baju engko? Dah la mendesak, org suh tunggu keje xnak, bila xcukup bajet bising. Celaka sungguh. Nasib baik ko lg tua dr aku, kalau tak mungkin lah jugak dh kena sound setepek. Or mungkin tak, sebab aku balik kot yg kena marah nanti.
Hah malas lah nk cakap byk, kang org kata aku dengki pulak.

Banyak lagi nk membebel sebenonye, tp dh ngantok le pulak. Dh le full moon, mcm2 bunyi plak ader...
Daaaaaaaaaaaaaaaaaa~


3 comments:

  1. FIRST!! <--- very the gediksss

    Hahaha..FINALLY!!!
    okay la tu post. nanti bertaun lagi post ni jugak la ko akan tatap and ponder about. lolz

    anyway, good luck on ur job hunting. aku pun xtau la..if company korea tu punya branch da amik org.. aku rasa cam malas la sorg2 plak ulang alik situ. leh gitu. haha.

    apepun, thx for reading my blog ye ;D

    ReplyDelete
  2. Epaaaaaaaaaa, pleaseeeee update selalu yea..I'm dying to know about you guys..And ya, I DO MISS YOU TOO..

    err to fifi. if you are looking anyone to work with you, ehem I always here..kekekekeek

    Ok back to epa...kalau aku , aku dh sound adik ko..jantan tu pun dah gatal sangat kote ke nak kahwin..As a responsible man (if he is), he should aware your adik's financial situation..To continue with the engagement is quite a selfish action I rather say..Unless, he would give you family " nah 5k buat belanja tunang" which is totally IN YOUR DREAM je lah kan..

    ReplyDelete
  3. Fifi: nk hapdet selalu tp tu lah kan, like i said, tenet lembap menjadikan diriku sgt malas..hehehe
    for that job, xkisah la ada ke tak, mana2 yg dapat aku pegi dlu, rezeki kt mana2 pon ada kan...tell me if u have started working okay!

    Sarah: i know u guys miss me..lol! mak try hapedet sekerap yg boleh ye noks (kononnye lah kan..lol)..
    aku malas dh nk bising2,aku dh byk kali ckp kot benda tuh.. dorg bkn xtau situasi cmner tp nk jugak2..yg mak aku pon terpaksa iyakan je..bukan xboleh tunggu adik aku posting keje, lagi sebulan dua je stat keje..after a few month start keje, bertunang la kalau dh gatal sangat kan..purrrrr
    Lantak la, janji dorg bahagia. Gaduh2 kemudian, aku bagi je penampar. LOL.

    ReplyDelete