Interested??What are u waiting for?

Thursday, January 13, 2011

Desperate and Psycho!

Smlm presentation Dr.Shaik dh lps dgn jayanya (perasan sndri wtf) so,hari ni mcm yg ak ckp smlm aku nk cite psl kitorang encounter sorg mamat desperate plus psiko..



ok..here it is.
masa tu aku bertiga dgn my lovely budies naz and farah..masa tu ktrg baru lps mkn kt subaidah on da way nk g pusat bahasa @ SoLLat..tgh lah syok2 ktrg melenggang lenggok kt tepi Cimb Bank tuh, ada lak kete belok roundabout n benti depan ktrg..driver tu turunkan cermin mcm nk tanya jalan..
so kami dgn innocent nye pg la kt die sbb mmg ingatkn die nk tanya jalan..die bukak pintu kereta skali..dtg2 je terus die kasi satu paper kecik..memandangkan ak kedepan skit so aku la yg amik paper tuh..(smpai skrg ak nyesal aku amik paper tuh)..
naz n paah kt sblh ak.

ak time tuh dh lain mcm je la kan..dlm hati ak 'apehal lak mamat ni bagi kertas bagai" tp ak bersangka baik la dulu...kot nk tanya pelan dlm paper tuh btol ke x ke...tp aku bukak pon lmbt2 je...dah bukak tuh..skali die tulis ape korg nak tau???nak???nak???

hoh,seriau plak ak nk tulis tp sbb ak tau korg nk tau die tulis ape kn kn kn...hehe..
ok lah..this is the geli geleman content.

"Maaf kalau surat ni mengganggu saudari. Nama saya S******. Sebenarnya saya dah lama perhatikan awak. Boleh tak kalau saya nk berkenalan dgn awak? n bla bla bla...(aku xingat dh,ak rasa ni la kot sbb ak baca dua tiga ayat tu pon dh berpusar2 usus aku)
 
No Tel : 01XXXXXXXX                                                                                Sekian,

GOSSSHHHHHHHHHHHH!!!Habis je ak baca, mak aiiii...goosebump sial...ak pon ape lg, terus la ak kasi balik paper tuh kt die dgn hati yg  bengkek rase cm nk tepek taik kucing atas pasir tuh kt muka die.ak ingtkn iye2 la nk tanya jln ke,nk suh tgk peta betol ke x...
dh tu bleh plak die ckp -

"eh jgn la cmtu, saya dh lama tengok awak...ala jgn la cmni awak..."   (sila baca dgn nada merayu..wekkk wekk..)

lagi lah ak seriau..desperate sgt ke???dh la kitorang ni bertiga..kiranya mcm sape yg amik die la target...hishhhh..psiko gile kott..wlaupon ak amik psiko ak xde experience nk handle org sewel cmni...naz dgn farah pon dh buat muka cm nk benam kepala mamat tu dlm longkang tepi Bank Muamalat  tuh..lps tuh ktrg campak je paper tuh kt die n berambus cpt2..
xkuasa ak oii nk tunggu lama2 situ dgn psiko..
naz said to me that he's waiting there until we reach our school...pastu br blah...

homaigod!!!
xnk la ak encounter org cmtuh lgi..goosebump sial...
lain la lau ko muke ala ala leonardo dicaprio ke,chad michael murray ke..bwk audi ke,lexus ke...
itu xpyh bg paper pon ak msk dh..hehehehe
eh eh joking je...wlpon ak mata duitan pon lau sewel cmtu xnk ler aku................eeeeeeeeeeiiiiii

p/s : actually ak rasa byk org kena cmni, cuma maybe cara yg berbeza..korg penah kena tak???




2 comments: