Interested??What are u waiting for?

Monday, January 24, 2011

INSOMNIA

wahh...tajuk mcm serious giler..
tapi betollah...aku mmg serius ni...
aku rase insomnia aku dh semakin teruk ni...
dh bpe hari ak tido lebih dr pkol 5 pagi nih..

bkn aku xnk tido tp mmg xboleh tido...
dh setengah jam aku tergolek2 atas katil tapi sikit pon mata aku xmengantuk padahal kelas aku harini bleh tahan jgk panjangnye..
aku kt school dari pukul 10 pagi until 5 ptg cmtuh..lama kott..
normally org lain mesti dh tido mati lau cmtuh tapi aku xboleh..
huhu..maybe my biological body clock dah adapt tidur lambat kot..sebab hari2 pon tido lambat jadi badan dh biasa...

                                            comelnye...nk baby cmni bleh??sape nk kasi??


bila aku try nk lelap mata macam2 benda muncul dlm fikiran aku..
kadang2 masa nk tido, terpikir kuiz esok..mcm skrg ni lah..
tapi even aku dh kosongkan otak aku pon still xbleh..
kadang2 aku paksa jugak mata aku mcm semalam..
aku rasa dekat sejam jgk aku bergolek2 atas katil tapi tidur2 ayam,tak lena pon..
tapi nk buat cmner paksa jugaklah dh esok ada kelas..
kelas pagi ni xtau la aku..dh la pjg dr pagi smpi ptg sbb aku ada bookclub session...(dammit!!)
harap2 time kuiz aku xmengantuk..oh please....!!!

yelah ape ko expect kan...xkan la aku xmengantuk siang tuh dh malam aku xtido langsung..
part tuh yg aku plg malas tuh..malam xmengantuk siang plak mcm nk gila aku menguap..
sesungguhnya aku xsuke insomnia...(bajet insomnia lah kunun)...
hope esok bleh bertahan~

No comments:

Post a Comment