Interested??What are u waiting for?

Wednesday, February 16, 2011

Dalam International conference pon boleh ade psiko!!! oh shit !!!!!!!

Hari ini adalah hari yg sgttttttttt scary bg aku..
well, u know i've joined the buddies to assist the participant of an International Conference..
so, even i was so busy im not regret it at all...
but today....was a really unlucky day for me...

actually, there's one person actually need our help bcos he wanted to know the venue for his presentation tomorrow...
so aku dgn baik hatinye telah membawanya ke SK (bangunan sains kemasyarakatan) sebab dia sgt bangangnya xtau walaupon aku dh pointed out building tu..

so, bila kitorang start jalan, dia pon tanya lah nama aku and aku pon gitau jelah..well biasa la kalau nak tau nama..its not a big deal jd ak gitau..
then he begin to ask me a LOTTTTTTTTTTTTTTTTT of question sampai aku pon naik rimas tp xsampai hati nk ckp sbb dia tu guest...n aku on duty nanti dia kata organizer xpolite plak kan..
dia pon start tny aku soklan psl cultural marriage in malaysia, tny aku ske foreigner ke x, asking my age, ada bf ke x, n then ktrg pon smpi kt meja 3 org buddies kt DK B...sembang2 lg dgn dorg n smbg jln...

pastu jmpe anip dgn naz plak, sembang merepek lagi...time tu bleh lg gelak2 walaupon hati dh lain mcm...
then bila aku dh selesai tunjuk dia bilik mana satu then aku pon nk blik lah sbb dh abis duty.
aku pon ckp la kt dia 'im going back with my friend''
bleh plak dia ckp aku xpolite n xberetika sbb dh hantar dia g SK tp xnk teman dia balik tmpat asal..mmg babi punya org..
aku pon cuba berlaku sopan teman lah jgk walaupon hati membara2...

then dia pon start bercakap lg like there's no tomorrow..
bleh plak dia ckp org mesia kecik2 n dia ske yg fat...
dia xhabis2 ckp..
'u r a good girl, i like ur eyes..wtf!!!
'can we friend?? like a real friend???"wtf!!(aku pon xtau la makna real friend tu cmne..euuwww)

pastu suh aku teman g bank plak,....wahhhhhhhhh time tuh mmg rasa nk ckp heh celaka aku bodyguard kau ke hah sial!!!!! geramnya aku!!
tapi tahan lgi..
pastu start balik tny bapak aku keje ape, blaja gune duit ape, cukup ke x,bpk aku ada bg duit ke x, bpk aku keje ape,pangkat gaji...
i mean perlu ke nk tanya tu sume??

pastu yg paling xbleh blah, ada ke dia ckp goverment dia kc bykk duit kt dia so kalau ada masalah bleh bgitau dia...
mksd dia kalau xckp duit ke ape ke mintak lah kt dia...what the fuck!!!
ko sape nk kasi duit kt aku??kenal pon br sehari..tu pon sbb nk tunjuk jalan.
sabar jela kau time tuh..
aku pon cuba la resist n ckp.aku still ade mak bapak okay!!!
dia nk jgk ulang bende tu..nk je aku sepak muka dia time tuh tapi sabar lg...
pastu dia ckp dgn driver bus..aku pon jalan la cepat2...
then dia panggil plak nama aku!! babi lagi!!
eeeeeeeeee....berambus jela naik bas apehal nk panggil nama aku smpi 3 4 kali..
babi betol la psiko tuhhh
pastu bg aku kad nama siap no hp suh aku call dia..
babi!! mmg xla kn..
pastu siap bgtau dia slalu kt library ptg2..
pastu tanya lagi aku speed menaip ok x..nk suh aku tolong dia type keje dia..
heh gila ke hape dia ni what the fuck aku nk tolong ko type!! hishh gila sungguh!!.tak memasal je..
even aku xde keje pon watdehel aku nk tolong ko!!
aku pon resist la ckp no no no no i don't really type fast whatsoever
pastu dok puji2 aku lgi..bas dh nk jalan dh tu tapi dia dok la ckp2 lagi..
aku dh bape kali ckp bas dia nk jln xpaham2 org nk suh berambus...muka aku dh berubah time tuh pon mcm xpaham bahasa org rimas..shit!
babinyeee!!!


kalau lah aku tulis sebijik2 conversation aku dgn dia mmg pjg gila entry ni..aku malas nk tulis detail je kalau tak korg mesti nk muntah...serious dia ckp non stop..
i mean kalau perbualan non stop tu berilmiah ke xpe gak ni soalan macam gampang!
after dia dh blah aku pon tepon member aku tadi...
barulah dia bagitau aku mangkok tu mmg psiko...
dia penah ajak member aku (lelaki) teman dia makan n teman dia kt bilik...(rupanya dia duk usm, lagilah celaka!)
n dia ckp "i wont do anything to u'.........
eeeuuuuwwww...gila babi scary tuh!!
kenapa korg xckp awal2!!!!!!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalau aku tau sumpah awal2 aku berambus dgn kwn aku.
aku dlm duty jd sedaya upaya aku nk tolong dorg so aku bersangka baik jela,.
rupa2nya mmg psiko.
n lg satu dia ckp dia wt ape ntah kt kampus ni...
pastu dia wt research kt bgnan ape ntah aku xingat tapi dia point out kearah bangunan SK...lorong2 itu lah jgk...
SO....korg dpt tgkap x??
maknanya dia mesti tau la bangunan SK...n dia saje suh org tunjuk supaya dpt cari mangsa...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa babinya!!!!!!!!!!!!!!
berapa ratus kali aku menyumpah n mencarut pon bengang aku still xreda..
hanya yg rasa je paham betapa sialnya dia..
betapa aku menyesal teman dia....Sungguh....Xtipu.
aku rela kena mcm brader yg bg surat dr dlm keta tu drpd yg ni...
yg ni 100000000000000x ganda lagi psiko tau x!!!
mommmmmmmmmmmmm help me!!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku sgt takut aku terjumpa lagi dia esok...
jangan lah dia dtg kt aku..tolong lah
but this time i won't tolerate it anymore..
since i've told my friend to accompany me all the time..
kalau dia dtg mmg aku lari, xpon aku buat2 bz...
lantak kau lah.
aku mmg berdoa dlm solat tadi supaya aku tak jumpa dia lagi.
TOLONGLAH JANGAN BAGI AKU TERJUMPA DIA LAGI.
TOLONG
TOLONG
AND TOLONG.

No comments:

Post a Comment