Interested??What are u waiting for?

Thursday, February 17, 2011

ohh im not the only one yg jadi mangsa rupanya.

hi peeps!
smlm aku post psl sorg psiko kan...
hari ni aku sambung duty kt conference tu and aku pon citer lah story smlm tuh kt budak2 group aku.
and guess what, dorg sume sebenarnya tau mangkok hayun tu psiko.
patutlah si budak ani tu geleng2 kepala xnk teman. dia dh kena kelmarin rupanya.
soalan die tanya pon lebih kurang je mcm aku.
cissss siott sungguh dorg ni..haram nk bagitau aku awal2.
and memang betol la sangkaan aku dia actually tau je tmpat tu kt mana.
saje cari pasal nk suh orang lain tunjukkan.
ahh terkena lagi aku.

tapi dalam aku nk mengelak tu pagi tadi terserempak jgk dia with segerombolan participant conference tuh.
nasib baik masa tu lynna yg bawak so lantak lah.
tapi siap nk bg salam kt aku...aku pon jwb amik ade je n blah.
xsanggup nokkkssss!!!
lynna pon dia suh tolong attach fail ke wayar ke ape ntah. dah org ckap xnk paksa jgk..last2 terpaksa lynna tu berkeras ckp dia xnk buat sebab xberani..dia assist ke tempat2 je bkn technician..nasib baik la ko xikot lynna,kalau tak hmmmmmmmmmmm...

masa2 kitorang dihabiskan dgn cuba mengelak bertembung dgn dia..siap mkn lunch awal2 n blah drpd meja sekretariat kt dewan budaya tu sebab xmo dia datang n mintak apa2 lagi.
ade sorg budak tu,i name her as G, dia siap bagitau lagi sorg member dia dh terkena..dia naive maybe, bagi no phone.
then dapat mesej mcm 'i miss u' and etc...(wweekkkk!!)
trauma budak tu beb...eeeuuuuwwwwwwwwwww
memang patutlah dia trauma kan..kalau aku pon trauma...ni pon dh cukup trauma wehhh!!


aku mmg blah awal2 dgn member aku pas lunch g SK..at least kalau sgt malang terjumpa ada la someone dgn aku..balik je dr surau miss G bagitau psiko tu kt bilik SK...wahhhhhhh seriaunyee!!
then aku tido2 ayam letak kepala atas meja.
suddenly naz ckp jgn angkat kepala kau!
aku dh terangkat skit tp nampak je dia terus aku letak balik buat2 tido.
oh God!! time tu jgn ckp lah seriaunye..naz punye kelam kabut capai kertas ape ntah terus ckp dgn en.A..buat2 discusslah kan...ingat dh blah..skali dia dtg meja kitorang n ckp kt anip...

idiot : 'are u looking at me just now??'
en. A :   'eh no no i didn't look at u..
idiot : yeah i saw u look at me just now.
en.A :  oh no no no.




nasib baik pastu dia blah..kalau x...xtau lah aku...aku mmg dh buat2 tido mati je kt situ.
siot ahh...mmg gila betol..sapelah teringin tengok dia..kalau tertengok pon ape masalah dia???
perlu ke nk tanya dohh?? tau lah dia suke en.A kan..eeuuww
habis tu kitorang usha doktor2 yg muda2 hensem tuh perlu ke sorg2 nk dtg tanya
'are u looking at me?'
buduusss!
nasib baik ni last day.
syukurrrrr!!
tapi still aku takut.
sebab dia ade je kt kampus ni.
oh shitttttttttttttt!!!
once again.
'

No comments:

Post a Comment