Interested??What are u waiting for?

Sunday, February 13, 2011

Perkara kecik yg buat mood aku spoil bila tgk my princess

Warning: Ini adalah pendapat umum aku sahaja. Tidak ada kena mengena antara yg hidup atau mati. TQ.

mood aku rase cm xbest bile tgk my princess sebab Kim Tae Hee.
org ckp die cantik, tapi pada aku boleh lah,cantik jgk.
tapi untuk pegang watak puteri and teenager yg tgh blaja kt universiti mcm xseswai pon ade..
aku xtau la org lain rase ape,tapi aku rase spoil tgk die dlm tu.
its okay kalau die pegang watak career women or mature women skit sebab itu lagi sesuai.
i mean dia mmg dh berumur kan..(yeke??)
sebab bila dia senyum aku leh nampak wrinkles2 kt smile line dia..
and yet dia pny character cam mengada2 skit pon ada..xsesuai dgn umur
i mean kalau Lee Min Jung yang pegang watak tu ke sesuai la sebab die muda n cantikkkkkkkk~
(seriously dia mmg cantik n aku SANGATTT SUKA dia n hero dia dlm drama 'smile you')

                                               lee min jung~cantik kan~

watak dia mmg manja gak dlm tu tapi manja yg tak annoying n reasonable..manja yg kelakar tapi degil n keras hati..
I mean kalau annoying pon dlm bentuk yg kelakar and seronok utk ditonton..bkn yg buat usus korg memulas..
and bila dia menangis means dia mmg sedih and you could fell kesedihan tu dgn dia..bkn ngada2 je nk nangis..
tak tipu weh, itulah yg aku rasa bila aku tgk 'smile you'..
elemen cinta, kekeluargaan, kasih sayang between each other in a big family walaupon gaduh2..cukup rempah ratus dia..ranking dia dlm list aku adalah no.2 after boys over flower..
aku mmg sangat2 rekomen korg tgk citer ni..sbb sape yg dh tgk pon mmg comment dorg baikkk punyerrr~heee
tapi xtau lah korg pny opinion kn..
lain orang lain taste...~

aku mmg xsuka watak ngada2 yg xreasonable n xsesuai..seriously..annoying okay..
aku suka watak independent women..
contoh mcm gil ra im (ha ji won) dlm secret garden...or mcm geum jan di dlm boys over flower..bagi aku character camtu lagi attractive...
xla sume watak manja2 tuh aku xsuke..
tgk kt orang yg berlakon la sesuai ke x..
mcm you're beautiful aku suke je go mi nam tu wlpn watak die manja2 jgk..tapi manja dia manja comel..sesuai la dgn dia kan...
and mcm lee min jung tu...(hehehe..)
tapi nak wt mcm mana kan..hero my princess tu pujaan hati aku..
haruslah tengok jgk kan...walaupon aku rase hero tu nampak lagi muda drpd heroin...
huhuhu

No comments:

Post a Comment