Interested??What are u waiting for?

Wednesday, June 1, 2011

Artis bengang dengan Suju-M. Ada plak mangkok pegi translate.

I'm very lazy to post a new entry bcos the pc in my office is such a crap but since something happened with my Suju, I have to say something. And yes, those who called suju dgn ntah hape hape carutan tu mmg rude. Elf mesti dh tau so xpayah la aku nk cite lg. Actually aku kesian jugak dgn si rody n si mila ketot tu sbb xdpt nk buat nature call tapi come on la, xkan ni pon jadi isu..gila xmatang sungguh.

Dorang kan ke tetamu, so sebagai tuan rumah haruslah beralah. Kita selalunya orang datang kan respect tetamu. Aku kalau orang datang, seboleh-bolehnya aku akan beredar dari tempat aku duduk (selalunya ruang tgk tv la kan) and jemput masuk,panggil mak aku and gave them layanan yg sebaik-baiknya sampai dorg blah. Bila tetamu nk balik lantak lah ko nk terbongkang bape jam pon depan tv tuh.Nampak tak ape aku cuba sampaikan? Maksud aku dorg datang cara baik beralah jela kan. Aku boleh je cakap 'eh ni rumah aku mampos la nk terbongkang depan tv pon..'
tapi x,aku masuk bilik sebagai tanda respect..nk berak pon tahan wehh nti dapat aroma kan ke malu..
Bila dorang dh datang sini, jaga la skit nama baik negara sendiri, susah sangat ke?
Aku banyak kali je handle foreigners, lagi susah and penat kot dari ape yg ko kene face tu tp xla plak menyalak cmtu..satu malam je kot nk kena cari toilet jauh skit..adoiilaa..


Ni lagi sorg, ika nabella yg mulut xbleh blah..die ni aku rase lg kurang ajar dr mila tuh..spesies mulut si bapok azwan ali..sedap rase je panggil anjing la, tolol la..eh,sedar skit le weh ko tu artis mee segera AF je (yeke??aku bkn kenal sgt minah ni..)..kuar2 xlaku berlakon je..bajet cun je padahal xpon.

Selebihnya boleh google je nokkss.
Act, aku ade dgr one of the commitee malam konsert tu cakap dorang tak kasi guna toilet sebab takut berbau kalau ramai yg guna.. Nanti sape yang malu,kita jugak ye dakk??
Ada jugak yg cakap krew suju bwk khas utk dorg guna, i don't know which version is true. Tapi kalau mmg suju yg bwk, mmg la org lain tu xleh guna kan,dh dorg sndiri yg punya.

Bukan aku xkesian dohh nk msk toilet xbleh, aku pon berhati perot jgk , tp bila dh rude mencarut2 panggil Suju n ELF anjing marah la jugak aku... yang si Ika Nabella and si bapok Azwan Ali tu pehal nk panggil orang anjing..die ade perform ke wehh? Dah la bapok siam anggap diri sendiri mulia plak,,euww plissss!

Sebenarnya malas aku nk ckp dh pasal ni since ramaiiiii gila blogger dh blog pasal ni tapi yg buat aku tulis ni pasal satu komen kt forum dan itu adalah main point aku dlm entri ni.
OKAY.
Aku adalah salah seorang die hard fan suju dari dulu lagi and aku mmg sangat marah bila ade orang kutuk dorg..tapi aku xla bangang sangat nk busukkan nama negara sendiri mcm sorang budak bangang ni.
Aku xtau la ko orang mesia ke x tapi tgk cara ko tulis mmg org mesia...(saje aku tulis 'mesia' sebab xnk bg obvious...see???)....
And yang buat aku bengang WHY THE HELL KO PEGI TRANSLATE SUME TWEET2 TU DALAM ENGLISH HAAA MANGKOK????????

Kau bongok sangat ke hape..yg ko pegi bukak aib org sendiri kenapa??seriously u r damnnnnnnnnnn stupid.
Agak nk marah pon pikir secara matang boleh tak??? Baca sendiri2 dlm bahasa sndiri sudah le. Nak tulis pon dlm bahasa sendiri sudah ler.
Kalau international fans baca and translate pastu post sape yg malu..bangang la kau ni..nk meroyan pon beragak la..buatnya suju dpt tau pastu citer kt org lain attitude and layanan kt sini, n feel offended xnk dtg sini dh, padan la muka kau dan aku dan korang2 juga.
So, lain kali pikir dgn kepale hotak sblum nk buat ape, bukan dgn kepala lutut.
Kalau tak ko memalukan diri dan negara ko sendiri.
Ada paham?

No comments:

Post a Comment