Interested??What are u waiting for?

Sunday, June 5, 2011

Famous sungguh Si Adinda Milano Evans ni, kalah Justin Bibir.

Adinda Evans.Hot topic for the past few days.Kalau dh trending top 3 kt twitter gila kau xfamous..world ranking tu bhai...tgk,bukan susah sangat nk famous.
See, tanpa rupa,bakat dan suara yg sedap pon boleh pemes pe, living example si datin milano evans tuh.
Personally, kalau ikutkan hati dan sanubari aku ni, agak2 mungkin perkataan 'bitch' or 'madefaker' kuar dlm 50 kali kot tapi aku xnk la tujukan terus kt dia..aku kan berhemah lagi beriman..tehee'(okay joking.)
Daripada entri2 die yg aku baca, aku rase die ni mungkin jugak kekurangan kasih sayang..attention seeker.Mana taknye,seminggu sekali je ade boipren baru,ko mampoo??aku yg dh hidup lama sikit dari die ni pon boleh dibilang dgn jari je boipren aku..nk buat lebih2 jauh sekali kott..friendly xsemestinya murah okay! Boleh je kalau aku nk jd bitch cmtu tp xnak le aku,,idok le,xnk le teman jual murah sgt woihh.




Obviously aku boleh nmpk sebenarnye ni perangai budak so-called-urban baru nk up..tgh cara die tulis n express cerita die pon aku dh tau..well.aku kan amik minor psikologi..(muehehe,ade kene mengena ke?)..Sebenarnya aku harus berterima kasih kt dia sebab most of her entry buat aku gelak2 sepanjang hari.Ada certain point yg buat aku rase mcm nk terputus usus bila baca.


1. Boipren tiap2 minggu tukar..Bila kapel,sanggup berkorban nyawa,hati,jantung limpa bla bla bla...tapi seminggu pastu kapel dgn budak lain plak..xplak mampos,xplak rosak jantung limpa tuh.


2.Gambar sume2 boipren dgn kwn die tu sorg2 jeke. xplak aku nmpk die skali bergambar berdua..dorg xnk bergambar dgn kau ke datin milano oii??kesian...syok sendiri ke??


3.Aku xtau la nk ckp entri die tu tipu ke ape, tapi nmpak mcm syok sendiri pon ade.


4.Balik2 nk cite pasal pavi.Eh,lepak pavi pon nk bangga ke?Macam la org lain xpegi pavi,mcm la pavi tu bapak ko punya.Setakat pavi tu,nenek aku pon boleh lepak.Baru lepak pavi,dh bangga.Hek eleh,org lain g oversea rilek je xkecoh cm kau pon.


5.Cerita psl cinta mengalahkan orang dh kawin.Orang dh kawin pon xcite mcm kau tau,simpan2 sndiri  je.Kalau ko xcite pasal dara ko tu,org xkisah pon tapi dh meletup nasib kau lah.


6.Maki orang tapi orang yg baca tengok kau tu bila memaki org mcm maki diri sendiri.Sebab semua yg ko maki tu sume sebijik2 mcm diri ko sendiri.


7.All in all,aku tgk ko ni kecik je. Tak payah bajet sangat la ko dh dewasa.Ko tu org tengok pon tau budak baru dh up.Pegi pavi je pon dh sakai.Mcm la org lain xpegi.



Hesshhhh..aku xde bakat la nk menulis secara berhemah,jadi straight 2 the point jele..maap le kalo terkeluar carutan yek..aku baca mcm2 post n cerita pasal die,termasuk entri blog die.Entah kenapa aku skit pon xkesian kt this so-called-Datin sebab die dh tau die buat a very big mistake n sume org dok nasihat die tp die balas mcm anok harammm...yes, she deleted that post tp die buat entri serang balas n lgsg xde rasa bersalah ke nk taubat mtk maap ke..sorry to say la bitch,kalau dh perangai kau cmtu mmg go to hell la aku nk ckp baik2..orang nasihat secara berhemah pon balas mcm harammm je.
Kepada sape2 yg nk back up budak ni, jangan la menegakkan benang basah because it will look damn stupid.Dh sah sah korg satu spesies.Tapi kalau nk nasihat supaya dia berubah,dipersilakan dgn tangan terbuka,mana lah tau satu hari nanti Allah nk bg dia Hidayah kan :)

2 comments:

  1. love this post, lol! i was trying to see the silver lining but i guess you got it spot on.

    "kalau dh perangai kau cmtu mmg go to hell la aku nk ckp baik2"

    for the win!

    ReplyDelete
  2. haha..I hate the fact that she had the guts to attack people back when she obviously had done a huge mistake.

    ReplyDelete